الرئيسيةالمجلهاليوميةس .و .جبحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتجروب منتديات ابو هيفالتسجيلدخولالتسجيل

شاطر | 
 

 قصة حب اتقمت منه الحياة ( حلقات متجددة )

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ميدو مشاكل
.::..::. الاداره .::..::.
.::..::. الاداره .::..::.


ذكر تاريخ الميلاد : 14/05/1983 اعلام البلااد : العمر : 33
تاريخ التسجيل : 11/06/2009 الخنزير

مُساهمةموضوع: قصة حب اتقمت منه الحياة ( حلقات متجددة )   السبت يونيو 27, 2009 9:15 pm

قصة حب هيثم ونور
@@@@@@@



القصه الي حرويها ليكم قصه قصه واقعيه ابطالها تعرفو على بعض عن طريق النت شوفو حصل ايه

بس عايزاكم لما تقولولي رايكم كل متقرو جزء فيها



اعرفكم بابطال القصه

هيثم شاب مصري عمرو 27

نور بنت سوريا 25



في يوم من الايام كانت نور قاعد على النت فضلت تقلب فيه لحد ما ملت فكرت انها تدخل الشات وكانو في حاجه بتشدها بتقلها ادخلي الشات النهرده وفعلا دخلت اول مدخلت الشات دخل عليها شخص شوفو الي حصل واكن الشخص ده هو هيثم



هيثم/ هاي ممكن نتعرف

نور / ممكن مين معايه

هيثم / انا هيثم من مصر وانت

نور / انا نور من سوريا

هيثم / بجد انت من سوريا

نور /اه والله

نور تشرفنا يا استاذ هيثم

هيثم/ انت عمرك كام سنه

نور / 25 وانت ؟

هيثم / انا 27

نور/ العمر كلو ليك

هيثم/ شكرا

هيثم/ انت بتدرسي ولا بتشتغلي

نور /لا انا قعده في البيت شهادتي اعدادي

نور/ وانت

هيثم / انا بشتغل محامي

نور / يا استاذ هيثم لو مشيت معناها النت قطع حنتكلم بكره

هيثم / اوكي انا حكون موجود على النت بعد الساعه 12 الضهر

انتهت اول محادثه ليهم

نور حست بحاجه شدتها للهيثم وهو كمان حس بنفس الحاجه فضلت نور تفتح النت متلاقيش هيثم وهو كمان يفتح النت ميلاقيش نور في يوم من الايام حست نور بحاجه تقلها افتحي النت لما فتحتو لقتهيثم موجود وبداء الكلام



نور / مساء الخير ازيك يا استاذ هيثم
هيثم / مساء الوارد ازيك يا نور

نور/ الحمد لله

هيثم/ ايه يا نور انت مش بتفتحي النت ليه

نور/ والله يا هيثم انا بفتح النت في الاوقات الي بيكون فيها النت موجود وانا عادة بفتح النت من الساعه 3 الضهر لغاية 12 بالليل

هيثم/ اوكي بس انا حستاذن دلوقتي عشان عندي شغل

نور اوكي

هيثم/ لا اله الا الله

نور/ محمد رسول الله

وكمان مرت ايام مش بيلتقو فيها على النت



مره فتحت نور النت لقت هيثم موجود على النت

نور / مساء الخير ازيك يا هيثم

هيثم/ اهلا يانور ازيك

نور/ ايه يا هيثم انت مش بتفتح نت ليه

هيثم/ انا بفتح كل يوم حسب الموعد الي قلتي عليه

نور اي موعد انا بفتح بلاقيك مش موجود

هيثم/ انت مش قلتي انا بفتح النت من الساعه 12 الضهر لغايه 3 العصر

طلع الراجل نساي

نور / يا هيثم انت نساي اوي انا قلتلك حفتح النت من الساعه 3 العصر لل12 بالليل

نور ههههههههههههه

هيثم/ اسف اوي يا نور لاني نسيت

هيثم/ نور ممكن تحكيلي عنك شويه

نور عايز تعرف ايه

هيثم/ احكيلي عنك

نور اسال وانا اجاوبك

هيثم/ لا انا معرفش اسال انت قولي

نورههههههههههههه امال محامي ازاي

هيثم/ يله بقى احكيلي عن نفسك

حكتلو نور عنها وعن حياتها وعايشه فين وكل التفاصيل بس كانت فيه حاجه لازم تقلها ايه هي يا ترى الحاجه دي حتعرفوها بالحلقه القادمه

%%%%%%%%%%%%%%%%

_______________ التوقيع _______________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ميدو مشاكل
.::..::. الاداره .::..::.
.::..::. الاداره .::..::.


ذكر تاريخ الميلاد : 14/05/1983 اعلام البلااد : العمر : 33
تاريخ التسجيل : 11/06/2009 الخنزير

مُساهمةموضوع: رد: قصة حب اتقمت منه الحياة ( حلقات متجددة )   السبت يونيو 27, 2009 9:15 pm

قصة نور وهيثم الحلقه الثانيه



نور
/هيثم عايزه اقلك على حاجه


هيثم/ اتفضلي يانور

نور/ بس مش عايزااك تزعل مني

هيثم لا مش ممكن ازعل منك قولي

نور/ انا مش اسمي نور يا هيثم

هيثم/ امال اسمك ايه

نور/ قالتلو اسمها الحقيقي

نور /هيثم انت لازم تعذرني لاني بنت ومستحيل حدخل الشات باسمي الحقيقي

هيثم / لالالالالالالالا مفيش مشكله يا نور بالعكس احسن تعملي كده

وعلى فكره نور من اليوم الي تعرفت بيه على هيثم مدخلتش الشات ابدا اااااااااااااااااااااااااااااا المهم علاقة الصداقه الي بنهم كبرت اوي وحتى اخدو تلفونات بعض وبقو بيبعتو مسجات لبعض كان هيثم بيبعت لنور على الاقل خمس مسجات في اليوم ونور كمان

وفي يوم من الايام لما كانو بيتكلمو



نور / هيثم ممكن تحكيلي عنك

هيثم / ممكن اسالي وانا اجاوب

نور كلمني عن هيثم

هيثم / حاضر

هيثم/ انا هيثم محامي عندي 27 عايش مع والدي ووالدتي واخويه واختي اعزب

نور / ممكن اشوفك

هيثم / اه ممكن بس بكره

نور / اوكي

تاني يوم هيثم وراها لنور صورتو

دارت الايام ونور وهيثم كل يوم بيتكلمو على الاقل اربع سعات وفي يوم من الايام جي هيثم على النت وكان مستعجل جدا

هيثم / ازيك يا نور

نور/ اهلا يا هيثم ازيك اتاخرت ليه

هيثم / انا اصلا مكنتش جي

نور / ليه

هيثم / النهرده معزوم بفرح

نور / ايوه يا عم مين قدك

نور/ قلي الفرح فيه بنات

نور /استغربت هي ليه سالت السؤال ده حست ان في حاجه بتشدها لهيثم

هيثم / نور انت امتى حتقعدي على النت

نور / والله مش عارفه يا هيثم

هيثم / قلها اوكي انا حمشي دلوقتي لان الوقت سرقني ولازم الحق البس

فضلت نور مش على بعضها لان هيثم راح للفرح والفرح فيه بنات كتير وفي نفس الوقت نور بتستغرب لشعور الغيره ده ومستحملتش بعتتلو مسج

نور/ هيثم انت لسه في الفرح ايوه يا عم مين قدك البنات كتيره النهرده بالفرح واكيد كلهم معجبات بالواد الحليوه الي قاعد بالفرح

رد هيثم / انا موجود بالفرح اختار عروسه ولا ايه رايك

ردت عليه نور/ على كده في بنات كتير في الفرح طب اختار براحتك

رد هيثم / بصراحه كتير بس هي وحده بس انتي ايه رايك



نور شعللت نار الغيره في قلبها وفضلت تسنى هيثم يجي على النت لغاية نص الليل وهيثم مجاش

قامت بعتتلو مسج قالت فيه

نور / ايوه يا عم البنات الي في الفرح شغلوك عننا

رد هيثم / مفيش حد يقدر يشغلني عنك ممكن تستنيني

وفضلت تستنى نور وهيثم مجاش

بعتتلو مسج تاني قالتلو فيه

نور/ اضاهرالي كلمتهم في الفرح شغلوك عننا شكرا يا هيثم

هيثم / انا والله متكلمت مع أي حد انا اسف يا نور علي حصل

فضلت نور زعلانه عليه مش بتكلمو ولا تبعتلو مسجات

لغاية مهو بعتلها مسج قلها فيه

هيثم / انا مش حنام الا لماتبعتي مسج وتقليلي انا مسمحاك يا ريت تردي

بعتت نور مسج قالتلو فيه انها مسمحاه وبعد اليوم ده قرر هيثم انو يتكلم بس حيقول لنور ايه 0000000000000000000000000000
ده الي حتعرفوه بالحلقه الجايه بااااااااااااااااااااااي

_______________ التوقيع _______________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ميدو مشاكل
.::..::. الاداره .::..::.
.::..::. الاداره .::..::.


ذكر تاريخ الميلاد : 14/05/1983 اعلام البلااد : العمر : 33
تاريخ التسجيل : 11/06/2009 الخنزير

مُساهمةموضوع: رد: قصة حب اتقمت منه الحياة ( حلقات متجددة )   السبت يونيو 27, 2009 9:16 pm

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

قصة حب نور وهيثم الحلقه الثالثه


وصلنا لغاية ما هثيم قرر يقول لنور حاجه



وفي يوم وهمه بتكلم على النت

هيثم / نور انا عايزه اقلك على حاجه

نور / اتفضل يا هيثم قول

نور/ حست بلي هيثم عايز يقولو

هيثم / انا مش قادر اتكلم

نور/ ليه في حاجه يا هيثم قول انت متضايق من حاجه

هيثم / بصراحه انا عايز اقلك على حاجه

نور/ ايوه اتفضل قول يا هيثم

هيثم / انا يانور حسيت بحاجه بتشدني ليكي وفضل يتكلم ونور صابره عليه ويلف ويدور

نور/ يا هيثم انا مش فاهمه حاجه هي كمان بقت بتستعبط

هيثم / انا حقول الكلمه الي انا عايزها وحقفل على طول

نور/ ليه هي الكلمه صعبه للدرجه دي

هيثم / الا صعبه دي صعبه جداااااااا

المهم قرر هيثم انو يقولها يقلها

قالها بحبك وقفل النت على طول

نور اتصلت بيه قالتلو يييييييييييييييييييييييا قد كده الكلمه دي صعبه اوي

قلها هيثم الا صعبه دي صعبه جدا

وبداء من اليوم ده حب هيثم ونور حب محصلش كانو يسهرو الليالي عشان يتكلمو مع بعض كانو يسهرو للصبح عشان يتكلمو النت كان مش بيجي كتير عند نور وهيثم كان يستناها للصبح

في يوم من الايام استناها هيثم لغايه السبعه الصبح على النت عشان يكلمها والنور مجاتش

نور بعتت مسج

نور / نام عشان الضاهر النت مش حيجي

رد هيثم

هيثم / اوكي حستنا شويه كمان يا حببتي

نور / لا يا هيثم روح نام روح نام يا حبيبي

هيثم / انا مش حنام غير لما اكلمك يا مجنونه بحبك يا اغلي ديما على بالي

نور / يا هيثم انا عارفه ان النت مش حيجي نام يا حبيبي

هيثم / انا مستني ومش هنام للصبح بحبك

نور / كده حتتعب يا حبيبي

هيثم / مش حنام يا نور بحبك وحشتيني

وفضل هيثم مستني للصبح ونور مفتحتش النت

كان حبهم اقدر اوصفو بانو رائع وجميل

كانو يسهرو للصبح بيكلمو بعض يسمعو الاغاني مع بعض

يحلمو

يشوفو مستقبلهم وهو بيترسم قدام عنيهم فكرو باجمل مستقبل

للحب ده

كانت نور دايما بتحلم بانهم حيعيشو في بيت واحد مع بعض ويخلفو صبيان وبنات

والغريب ان هيثم كان كل متفتح نور معاه حكاية الاطفال دي

يتقلب حالو

حتى انها بمره ضنت انو عارف ان هو عقيم

بس الحكايه دي كان ليها معنى تاني غير الي اتوقعتو

وده الي حنعرفو بالحلقات الجايه

وفي يوم من الايام واليوم ده طبعا كان بدايه الاحداث المشوقه في القصه دي

يا ترى ايه الي حصل في اليوم ده

ده الي حتعرفوه في الحلقه القادمه بيباييييييييييييييييييييييييي







_______________ التوقيع _______________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
قصة حب اتقمت منه الحياة ( حلقات متجددة )
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات ابو هيف :: «®°·.¸.•°°·.¸.•°™ كلام كبــــــــــير ™°·.¸.•°°·.¸.•°®» :: .::..::. قصص و حكايات .::..::.-
انتقل الى: